PalveluPaketti_A

Asunto-osakeyhtiön hallinnon hoitaminen

  • toimimme asemamme ja vastuumme mukaisesti asunto-osakeyhtiön isännöitsijä­nä sekä palvelujen tuottajana ja ostajana
  • noudatamme yhtiön strategiaa ja yhtiökokouksen pitkän aikavälin suunnitelmaa 
  • teemme yhteistyötä sidosryhmien kanssa asunto-osakeyhtiön tavoitteiden mukaisesti
  • toimimme suunnitelmallisesti
  • huolehdimme päätöksenteosta yhtiössä
  • hoidamme kiinteistön sopimusasiat
  • hoidamme yhtiön ilmoitukset ja asiakirjojen hallinnan
  • huolehdimme yhtiön riskien hallinnasta

Asunto-osakeyhtiön talouden hoitaminen

  • vastaamme yhtiön taloudesta
  • hoidamme yhtiön kirjanpidon, ei erillisiä tilitoimistokuluja
  • suunnittelemme yhtiön talousarvion
  • hoidamme yhtiön maksuliikenteen
  • laadimme taloushallintaan liittyvät laskelmat ja dokumentit
  • hoidamme yhtiön veroasiat
  • huolehdimme yhtiön tilintarkastuksesta
  • hoidamme yhtiön korjaushankkeiden talousasiat

Asunto-osakeyhtiön tekniikasta huolehtiminen

  • valvomme ostettujen kiinteistönhoitopalvelujen ja muiden palvelujen laatua ja taloudellisuutta sekä ryhtynmme tarvittaessa toimenpiteisiin
  • teemme kulutusseurantaa
  • käytämme tarvittaessa asiantuntijapalveluita esimerkiksi korjaushankkeissa
  • huolehdimme vastuunjaon noudattamisesta
  • huolehdimme taloteknisten laitteiden toiminnasta
  • korjaushankkeissa haemme avustukset, noudatamme YSE:a, laadimme tarvittavat sopimukset, tarkistamme urakoitsijat
  • seuraamme korjaushankkeiden etenemistä suunnitelman mukaisesti
  • valvomme yhtiön, osakkaiden ja asukkaiden etua korjaushankkeissa

Asunto-osakeyhtiön isännöinnin käyttäjäpalvelut ja viestintä

  • varmistamme asiakastyytyväisyyden kyselyillä ja avoimella keskustelulla yhtiön hallituksen, osakkaiden ja asukkaiden kanssa
  • vastaamme viipymättä palautteisiin ja ryhdymme tarvittaviin toimenpiteisiin
  • tiedotamme avoimesti, oikea-aikaisesti ja selkeästi kaikista yhtiöön liittyvistä asioista eri kohderyhmiä 
  • käytämme eri tiedotuskanavia (sähköposti, postipalvelut, ilmoitustaulut, internet, puhelin, asiakkaan luona käynti) huomioiden ihmisten erilaiset tarpeet